رویداد فناوری و نوآوری خلیج فارس پایان یافت

رویداد فناوری و نوآوری خلیج فارس

رویداد فناوری و نوآوری فرانو
رویداد فناوری و نوآوری خلیج فارس

رویداد ملی فناوری و نوآوری خلیج فارس که از سوی پارک علم و فناوری بوشهر و با همکاری فرانو از اسفندماه ۱۴۰۰ آغاز شده بود، با معرفی تیم‌های برگزیده پایان یافت.

معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری خلیج فارس در آیین اختتامیه این رویداد گفت: در پایان مهلت ارسال آثار در دهم اردیبهشت ماه، ۳۵ ایده و نمونه از سراسر کشور به دبیرخانه این رویداد ارسال شد که پس بررسی و غربال‌گری تیم داوری، ۲۰ ایده به مرحله بعد راه یافتند.

سید علی جعفری افزود: دوره های آموزشی تیم سازی، ارائه به سرمایه گذار، مالکیت فکری و معنوی، بوم کسب و کار و دوره کمینه محصول پذیرفتنی برای تیم‌های شرکت کننده برگزار شد.

وی ادامه داد: پس از پایان دوره‌های آموزشی به هر تیم یک راهنما اختصاص یافت تا با کمک او برای رویداد نهایی آماده شوند و در پایان ۱۲ تیم در رویداد نهایی شرکت کردند.

معاون پارک علم و فناوری خلیج فارس عنوان کرد: در پایان بررسی تیم‌های ارایه دهنده پنج تیم برای تقدیر در روز اختتامیه برگزیده شدند که در شتابدهنده ایده بان پذیرش می‌شوند.

جعفری اعلام کرد: عادل صالحی از تیم وتر، الهه لبخنده پور و فاطمه غریب زاده از تیم نانورمان، پیام قاضی از تیم پرشن اویستر، مرضیه ناظری زاده از تیم نگارینه سازان و علی کاملی از تیم لیانده برگزیده‌های این رویداد هستند.

دبیر رویداد فناوری و نوآوری خلیج فارس نیز در ادامه این آیین گفت: دکتر جعفری، معاون فناوری پارک علم و فناوری خلیج فارس،محمدی سرپرست مرکز رشد علم و فناوری خلیج فارس، دکتر سیاوشی- مدرس دانشگاه و مشاوره حوزه تیم سازی و حل مسئله کسب و کارها، قاری بوشهری- مدیر مرکز رشد علم و فناوری دشتی، فقیه احمدانی مدیر شتابدهنده ایده بان و امیر خشنود مدیر عامل شرکت پولادین پارسه داوران همراه این رویداد فناوری و نوآوری بودند.

مصطفی محمدی عنوان کرد: تیم‌های وتر، اسرا، نانورمان، نگارینه سازان، شیردال استدیو، لیانده، گروه صنعتی نوین شیمی بیستون، دیوار جادویی، دیتامارک، آنیک فن‌آوری آنیل، نوین و پرشن اویستر ۱۲ تیم راه‌یافته به مرحله نهایی این رویداد بودند.

مطالب مرتبط
اعطای نشان شرکت خلاق به فرانو 1 دقیقه

اعطای نشان شرکت خلاق به فرانو

فرانو

با توجه به رونق اقتصاد خلاق به عنوان رویکردی نوین در عرصه  اقتصاد، صنعت و فرهنگ که در تلاش است با ایجاد پیوند و تعامل میان این حوزه ها، ارزش اقتصادی و فرهنگی محصولات خلاق را به مثابه تولیدات ارزشمند در عصر حاضر نشان دهد، شاهد هستیم که در کنار شکل‌گیری شرکت های دانش‌بنیان در […]

رویداد رونوآوری و فناوری خلیج فارس - فرانو 3 دقیقه

رویداد فناوری و نوآوری خلیج فارس برگزار می شود

امیرحسین سامان

کارآفرینی به عنوان موتور محرکه اقتصاد، عامل توسعه و گسترش فرآیند تولید ثروت، دانش و اشتغال است. به عبارت دیگر کارآفرینی یکی از عوامل مهم در امنیت اقتصادی یک کشور است. در این راستا، توجه به بخش هایی از صنایع و منابع کشور که پتانسیل بالایی در توسعه کارآفرینی و ایجاد ثروت دارند و تا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما در واتس اپ صحبت کنید
دریافت راهنمایی
سلام! برای چت پشتیبان را انتخاب کنید
در کمترین زمان پاسخگو هستیم